Lite roliga och mindre roliga saker.

Tänkte börja med min lite mindre roliga sak. Jag har jääääätte ont i halsen. Vaknade mitt i natten av att jag inte kunde svälja. Så gick ner och tog alvedon. 
Vaknade och är jätte röd :( Jag som skulle rida hårt med Eo idag som har skrittats - vilat - skrittats de senaste dagarna. Så kommer longera henne idag. Hoppas det går bra men hon brukar sköta sig :) 
 
Den roligare saken är att jag kom med på ridkonfirmationen! Jippie! 
Det finns två grupper där en där man åker till polen nästa vår och en med massa små läger och ett ridläger med egenhäst i sommar. Tror jag inte tar polen faktiskt.. Har häldre med mig Eo och lär mig med henne. Också är det massa saker från marken osv där och det känns som att det vore bra att lära sig :) 
 
/felice

Kommentarer
Postat av: ebba och yoghurt

Felice! jag kom också in på det så då kommer vi träffas:) jippie! Vi kommer att ses på mötet också:) kulkul:)

Svar: Vad roligt! :)
Louise & Felice

2012-08-26 @ 10:38:40
Postat av: Ebba

Ja men jag ska nog till Polen jag:) om det finns platser kvar:)

2012-08-28 @ 21:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0