Lite surt, men kan inta va annat än nöjd!

Nu kommer resultat från tävlingen;)
Dressyren: Han gick jätte bra på framridningen men på banan bestämde han sig för att tjafsa lite, traven va absolut inte bra och gallopen var bättre men med en miss i första , sen gjorde jag halt hälsning vid g ist för x för jag trodde det var där så dåliga poäng där också slutade på ca 58%  ganska hård domare också låg då på en tionde plats av 12.
Hoppningen: Gick super och var nolla och efter detta låg jag 9:a då en av dom före mig var utesluten i hoppningen.
Terrängen: Gick super och vi nollade dock ca 3 tidsfel. Hade lite problem med vattnet då han stanna innan han gick i och så tog jag det väldigt lugnt på ett ställe så det tog lite för lång tid men är jätte nöjd över honom.
Fast det är lite surt att dressyren gick så dåligt annars hade det vart placering då jag kom 5:a och det var 3 placerade, men som sagt kan inte annat än att va nöjd!
 Film och bilder kommer sitter i bilen nu :)
/Louise

Kommentarer
Postat av: Louisa

Sv: vad roligt ändå! Det var ju ett riktigt bra resultat :D
Kram Louisa

Svar: None
Louise & Felice

2012-08-05 @ 20:22:57
URL: http://louisaweiborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0