Mot Hanna

Jag åket till Hanna nu så hon får färga mitt hår (y) 
Håller på med film på elsa från hennes lektion idag .. måste säga att det är mycket svårare att få en dressyr film intressant än en hoppfilm. Men jag försöker med lite olika klippningar osv ;) Kommer ikväll!
Det gick jätte bra för Elsa & Pia idag ! Roligt att se att det går frammåt. 
 
Med Eo gick det ganska bra också. Red barbacka , först en liten kortis i paddocken där jag kolla så att hon flyttade för skänkeln osv , sen typ 30 min i skogen. Hon var lite lat och stel efter terrängen igår. Men blev piggare i traven och galoppen. Övade på att få fram henne lite i traven = mag & ben muskler ;) 
 
Haha nej nu ska jag åka och färga håret , hörs sen! 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0