Ni är bäst !

 Varje dag så hör jag folk som peppar mig. Folk som säger att jag är tuff , att jag är duktig för min ålder och duktig på Eo. Allt detta är det som peppar mig till att fortsätta. Kommentarer både på facebook , blogg , instagram och IRL. 
Jag får ofta höra att Eo inte är en lätt ponny och att jag klarar henne bra , det känns verkligen bra efter dom svåra månaderna som vi gått igenom att få höra såna saker.  
Vad jag hörde innan jag började tävla ( nu i våras ) var att alla var så hårda inom ridsporten och ta inte åt dig osvosv. Jag har aldrig hört något dåligt om mig själv , och det är inte ofta jag hör folk snacka skit om varandra heller. Det kanske kommer i de högre klasserna sen. 
Men i LD - LC känns det som om alla är trevliga. Alla säger grattis och menar det. Alla är glada åt alla och har lärt sig varandras namn , addat dom på facebook och följer deras tävlingar där. Det känns som ett bra gäng som jag tävlat med i år! Glada och go människor! Visst har vi blivit ett litet team som alltid kommer på tävlingar ? Man vet vilka man kommer se där lixom :) 
Haha det över hade inte riktigt med inlägget att göra... 
 
Vill bara tacka folket som stöttar mig och Eo! Jag ser er som mina förebilder , ni som får mig att fortsätta med världensbästa ponny! :) 
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0