Smakprov

3 bilder från idag! Resten får ni ikväll :) 
Min häst är bäst och jag älskar henne mest av allt. Men både höger och vänster bogen är inte roliga. I galoppen far dom iväg som jag vet inte vad. Jag klarar inte av att sitta och sträcka tygeln och hålla imot med skänkeln.. Ja men man måste ju ha något att jobba med. Vi har en hel lista!
 
 
Måste bara säga att när Pia har bra dagar så är jag avunsjuk på Elsa , för herre gud vilka fina steg den hästen har! Tycker även att Elsa är super duktig som orkar ta kampen med Pia. Man måste rida och satsa på henne 100 och lära känna henne. Elsa har haft en tid då hon knappt vågade rida henne , ingen vågade det typ. Men hon gav inte upp och nu går det mot ljusare dagar! Jag tror verkligen på dom och hoppas att det kommer gå bra :) 
och en söt skritt bild på min egen stjärna. Söt är hon i alla fall! ;) 
 
Alla 4 tjejerna på en bild. Lol vad fina ! Haha :) 
 
Nu ska jag ut i solen och bli lite brun innan jag fixar med resten av bilderna! 
/ felice

Kommentarer
Postat av: Bloggshopen

Hej fina! kika in min blogg om du vill vinna ettpar vita flatforms skor, fynda det senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Välkommen in och ha det underbart! Kram

2012-08-16 @ 21:36:29
URL: http://traderare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0