Snabbinlägg

Gör ett kort inlägg nu. Red med elsa och lovisa idag. Vääääldigt speciella hästar vi har.. Haha Eo var pigg men ändå go på något sätt. Jag är aldrig rädd för att hon ska sticka med mig , hon är inte sån. 
Lovisa och Hyllan är nog det finaste ekipaget jag någonsin sett! Gud vad fina dom är tillsammans! <3
 
Ääälskar vädret nu! Så mysigt så!
 
I skolan idag så har vi fått massa platser osv. (Lol bara inlanda skolan som har bestämda platser under lektions tid eller?) Alla mina platser har varit bra! Fick sitta bredvid folk som faktiskt jobbar i nästan alla ämnen! Verkligen det jag behöver nu. 
Nu ska jag faktiskt plugga lite , även om ingen ens bett mig! Duktig jag är! 
 
Vet att bloggen suger från min sida nu.. men har mycket i skolan och bloggen går i perioder. Bloggar när jag tycker det är roligt helt enkelt. 
 
/ felice
 
 
old but gold , eller vad säger vi om bilden? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0