Super träning och dåligt väder

Idag gick träningen jätte bra! 
Jag har verkligen tur som har Hanna. Utan henne hade vi inte varit där vi är. Hon är så bra för hon får det verkligen att bli roligt både för mig och Eo! 1000 tack till henne <3
 
Idag så red vi inte så jätte länge för Eo var hur fin som hellst. Men red lite öppnor och provade till och med i galopp , det gick väl helt okej för att vara första gången tycker jag! Red igenom lite program och sånt ;) 
Eo var mjuk och fin , särskillt efter öppnorna. Hon gick i fin form här och var och höll formen ganska bra. Över lag ser det bra ut som hanna säger ;) 
Det regnade ju också.. Men inget som Eo påverkades av idag. Och inte jag själv heller. Jag har varit på bra humör hela dagen :D så kul när man är glad utan anledning! Haha. 
Tillbaka till vädret nu då...
Är era hästar frusna av sig?
Eo fryser när det regnar , så skrittade med täcke till och från paddocken idag. Blir regntäcke på framöver , om det inte skulle vara jätte varmt och inte regna då ;). 
 
/Felice 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0