Svart

Har nu varit och färgat håret. Det blev jämt och bra , men vääääldigt mörkt. Svart om man ska vara noga. 
Har försökt att duscha ut lite färg , går väl sådär.. vet inte vad jag ska göra. Åh vad jobbigt... Tror jag ska prova att köpa citroner och ha citronsaft i håret och lägga mig i solen , som inte finns. haha hoppas på fint väder. 
Nä jag vill inte ha svart :( vill ha mörkbrunt med kanske liiiite rött i. Nä vad trött jag blir. Hoppas på att vakna upp med blont som om vi inte hade gjort något med håret.. är ju alltid lättare att ta det från ljust till mörkt, nu är det mörkt och jag vill ha det lite ljusare.
 
Men 1000 tack till hanna som hjälpte mig ha i färgen så det blev jämt ! <3 
 
har precis gjort klart filmen på elsa , ska ladda upp den nu och sen sova. 
två bilder från idag. 
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0