Tävlingsplatser

Såg att det var någon blogg som hade skrivit om vilka tävlingsplatser som dom tyckte om och vilka dom inte tyckte om. Det var intressant att läsa så jag tänkte att jag gör det samma ;)
 
Tänkte börja med att vara lite positiv, och börja med hemma banan. 
Jag gillar krks inne tävlingar. Framhoppningen var på stora utebanan vilket var bra för då fick man plats många på framhoppningen och då kan dom som vill hoppa fram lite längre. 
Fint underlag inne i ridhuset och bra angagerat. Fina rosetter också! Och bäst av allt är ju Nils som tar super fina bilder! 
haha lycklig tjej över sistahindret!
 
Jag tycker även om färjestad. Dock var det väldigt varmt när jag tävla , vilket gjorde det väldigt dammigt. 
Fin bana , bra med publiken lite längre ifrån och inte hängandes över staketet. Bra med framridningen inne och framhoppningen ute. Kommer faktiskt inte på något dåligt om det.. Vi hade en bra dag där också , då vi vann första klassen och fick första dubbelnollan i andra! 
en bild från framhoppningen på färjestad. 
 
Det är väl dom jag tycket om sådär extra. 
Sen har jag dom som jag tycker om och dom som jag inte tycker om. Tänkte dra lite dåliga nu. 
 
Sörmon är bra då man kan rida på vägarna där. Inne i ridhuset är underlagat bra men jag tycker inte om underlagar i tältet. Usch nej! 
På krks utebana är det för långa vägar för mig och Eo. Jag klarar inte att hålla ihop henne bra utan hon flyter ut. Sen är inte underlaget på utebanan så jätte roligt efter några hästar innan , men det är bra att dom fixar det emellan klasserna.
 
Kristinehamns häst och ponny klubb var ganska rörigt... Liten framridning och allt satt ju ihop.. Dåligt underlag också , det var stenhårt! Nej inget jag rekomenderar.
 
där har ni lite om några olika klubbar :) 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0