Träning

haha visst är jag en bra bloggare.. alla mina inlägg ser ut såhär : 
 
idag ska jag - just nu gör jag - idag har jag gjort.. haha ja vad ska man säga om det då? Ni vill kanske veta vad jag ska göra , sen hur det är och sen hur det var eller något sånt ... Jag vet inte ;) 
 
Idag blir det hoppträning. Roligt! Ska verkligen  få fram Eo. Hon skärpte sig efter att jag röt på henne sist. Haha berättade jag det? Jag blev så sur på Eo när hon far iväg med bogen på förra träningen så jag röt till på henne en gång. Då ni då skötte hon sig! Hahaha härligt att hon är rädd för min röst. Som Ulle sa - Oj nu börjar det hända grejer!
 
Det är verkligen det lilla sista som behövs för att det ska bli bra. Att jag ska bli sur på henne. Det var samma sak när jag tävlade hoppning senast. Det var ju på krk andra dagen. Efter första stoppet blev jag sur på riktigt och då började jag rida ordentligt. Och guuuud vad fin hon var efter det stoppet på krk! Fick massa beröm efter den rundan , och det var jag och eo förtjänta av ;) 
 
Alltså , rida henne frammåt - bjudning! 
Kommer bli jätte roligt :) 
 
Bild från förrförra träningen ;) 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0