Träningen 2012-08-21

Har ju inte berättat hur det gick på träningen ännu :o
 
Kan ju berätta att det gick super bra!!! Blir så glad när man får sån där WOW känsla! Hon var ganska pigg , men ändå så sprang hon inte iväg. Hon hade bjudning och hon lyssnade på mig. Vi behövde verkligen en sån träning. 
 
Nu är jag helt klart redo för nästa hopptävling , det känns som om jag börjar hitta henne och vet vad som krävs. Dock finns det ju ingen tävling med LD & LC nu när divition 2 är igång. Det finns 1 och samma dag som den är så ska jag starta min första terräng tävling. Spännande! 
Vill verkligen tävla hoppning nu! Men tror ändå på något sätt att det är bra att lägga pengarna på träning för tillfället , och i höst / vinter , då ni ! Då kommer jag och Eo slå igenom och börja dubbelnolla allt och bli placerade lite här och där , så se upp ;) 
 
 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0