träningen

Efter träningen igår så var det lite blandade känslor. Jag har börjat förstå att Eo aldrig kommer att bli en ponny i dom höga klasserna. Det känns lite jobbigt för det är ju dit jag vill. 
Självklart kan man ha super kul i dom lägre klasserna också , men jag vill bli stor någon gång. Men det får bli med nästa hästen. Det känns som att Eo bara surar till sig i dom högre. Och hon blir elak och hjälper inte till. Igåt på träningen så filmade mamma lite med mobilen. Så hör man i filmerna att Ulle säger något om att jag gör allt rätt. Kommer rätt in på hindret , bra bjudning och allt är bra från min sida. Men ändå stannar hon. 
 
Men Ulle hon har haft lite pepp-snack med mig där hon använde Andrea som exempel. Hon hade vägrat ut sig på första hindret, hon hade vägrat ut sig nästan varje tävling en period. Men sen hade det gått jätte bra och hon och pumba hade kommit hem med rosett närstan varje gång. 
 
Då känndes det ju lite bättre i alla fall. 
Ibörjan så var Eo pigg. Och inte alls mjuk. Men blev finare sen. men på sista övningen så börja hon stanna -.- så fick ju köra om den typ 4-5 gånger. Phh både jag och Eo var helt slut efter det. 
 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0