Tur jag har dig

Är så glad över att ha dig Elsa Nordlind. Den enda som försår mig till 100%. 
Den som låter mig vara ledsen när jag är ledsen , istället för att prata massa pepp-talk. Det funkar inte i den sekunden som jag är förbannad eller ledsen , att restan av folket i världen inte förstått det ännu . Låt mig slå och skrika så kan man prata om det efteråt. 
 
Vad skulle jag göra utan dig bästavännen? BFF FOREVER. LOL. XD <333333333333 :********* LLY SIS. 
Elsa & Eo som båda två gick upp tidigt igår för att följa med på terrängen. Men för Eo var det mer ett måste om vi säger så. ;) 
 
Alla tävlignar som du varit med på och fotat och stöttat mig. Jag vill verkligen göra det samma för dig. Jag tror dessutom på dig och Pia. Det kommer att gå super. Hon är en ponny som kan och du är en ryttare som kan. När ni hittar varandra så kommer det att gå hur bra som hellst! 
Jag älskar dig bästii 
/ felice

Kommentarer
Postat av: Elsa Nordlind

alltså såg detta inlägget igår kväll när jag tjuvläste din blogg hehe och känslig som är jag är på kvällarna grät jag lite granna ;) Men ily too ;*;*;*

2012-08-19 @ 20:34:56
URL: http://elsanordlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0