Vart tog den tjejen vägen

Den där nästan lite kaxiga, jag vet att jag kommer va bättre än dom kommer vinna den här klassen! För lite mer än ett år sen red jag lc på 71%, lb på 68% och la på 66% MED missar till och med. Och i år ca lc (fälttävlans program) på max 61,5% eller nåt EN lb på 66% och la på 62%
IDAG red jag lc program på 58% har inte ridit på det sen förr förra sommaren, har förmodligen inte ridit så dåligt sen då heller så känner jag nu i alla fall.
Bara så besviken över dressyren, vad jag har gjort den till nåt DÅLIGT eller jag tycker och TROR det dressyren är bättre nu än vad den va förut men JAG gör det svårare än vad det är koncentrera mig på det svåra, vad som går dåligt och allt negativa. När folk idag sa "vi vet ju att ni kan bättre" och att dressyren är ju eran starka sida sa jag att det va det förut i alla fall. Om någon hade sagt det nu hade jag sagt JA för det är det OM jag koncentrerar mig på rätt saker och viktigast av allt POSETIVT!
Nu kör vi, Hagfors v.34 ska vi visa vad VI kan!
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0