Vilka är ni?

Vilka är ni?
Ni som läser våran blogg varje dag, ni som läser den ibland och ni som bara kollar in när den har länkats.
Det var något jag och Felice kom att tänka på idag, ibland tänker man undrar om just han eller hon läser just våran blogg.
Det vet man inte man vet inte riktigt vad man skriva och inte skriva så är det ;)
Skulle va jätte kul om ALLA som läser detta inlägg skriver en kommentar med sitt namn och sin blogg om ni har en så kollar i alla fall jag in på den och kommenterar!
Och nu hur många kommer kommentera detta inlägg, kan nästan helt säkert säga att inte mer än en fjärde del om äns det kommer göra det lite tråkigt faktiskt, kan ni förvåna oss?
Det märker vi väl.
/Louise

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag heter Isabelle, gick i paralellklass med Lina på Ilandaskolan och jobbade med henne i somras, det var via henne som jag hittade hit ;)

Svar: jätte kul att du kommenterade! :D
Louise & Felice

2012-08-23 @ 14:30:06
URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/
Postat av: Moa

Moa, Louise, du vet vem jag är! :)

Svar: japp det vet jag ;)
Louise & Felice

2012-08-23 @ 16:45:22
URL: http://www.moaojstrands.devote.se
Postat av: Irma

rider ju millan så du vet nog vem jag är ;)

2012-08-23 @ 21:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0