Vill ha från hööks.

bruna byxor från JH collection 649:-  
Här
 
 
Schabrak också från JH collection , blått tror jag men har inte bestämt mig helt ännu. 369 :- vilket är lite dyrt för min plånbok faktsiskt. Så får se hur det blir. 
 
 
2 delat pannband. 329:- Helt okej pris , tror det är svårt att få tag på billigare. Kommer köpa så fort jag tjänat lite pengar ;) 
 
 
 
sjukt snyggt stalltäcke! Dock har Eo 3 styckna.. men för er som behöver ett nytt så är detta super snyggt! 
kostar bara 329:-
 
Det är vad jag hinner fixa just nu. Har fullt upp hela dagen idag.. :)
 
/ felice

Kommentarer
Postat av: Lovisa Andersson

De där sakerna vill jag också, dock inte täcket :)

2012-08-08 @ 21:35:10
URL: http://rodskimmeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0