-

Tjena ! Hat faktiskt inte så mycket att säga men delar väl med mig av lite onödig fakta har precis ätit och gjorde stallet innan det ingen ridning nu på eftermiddagen. Imorgon rider jag på morgonen också och nu tämker väl några varför egentligen då jag inte gör nåt på eftermiddagen ändå och kan ju säga att jag har en anledning men inget jag tänker ta på bloggen just nu. Inga tidsinställda har jag lyckats göra heller humöret är i botten och inget går bra eller jo skolan typ allt utom NO men det har aldrig gått bra och kommer förmodligen aldrig göra heller. Men tänkte slänga ihop lite bildinlägg !
Kommer några på fina Pino saknar den underbara ponnyn <3
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0