Brudar luras lätt

Halloj bloggen! Det var verkligen längesen. Jag hade ju tänkt att börja bogga ingen efter mitt konfa läger som var förra helgen. Men på lägret hade jag med datorn och då fick den en smäll, så efteråt fungera den inte. Som tur är är den inne på lagning och har varit det sen i måndags , bilder och filmer går att spara , men inget annat. Men är väldigt tacksam för det.
 
Nu har jag pappas dator , men den är inte frisk den heller då min lillasyster har pillat bort bokstäver på tangentbordet, haha.
 
Idag har ridit det värsta ridpasset på länge. Usch och fy. Pugg häst som bara sprang. Och när jag krävde något av henne så började hon springa. Usch och fy vi glömmer det och går vidare.
Eo har fått nya skor , jag och elsa och minna har varit i stan , jag och minna har varit med olle. Jo tack det har varit en väldigt bra lördag annars.
 
gammal bild från pappas dator
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0