Dan före doppardan

Äntligen kom julkänlorna ifatt mig. Vaknade första gången runt 9 , men var för trött för att gå upp då. Vaknade sen vid halv 11 och låg och drog mig till 11. Sen gick jag upp och öppnade paket från pappa , hans fru och Lova. Jag fick verkligen jätte fina saker! Tusen tack <3
Kan visa bild på allt inmorgon istället. 
 
Iår hoppas jag på att åka till både Göteborg horseshow och till globen. Men globen av en annan andledning. Bara att hålla tummarna.
 

Nu ska jag snart ut till min älskade ponny. Eftersom hon nu har gått in i sin ordentliga vila så ska hon stå idag. Men jag tänkte göra lite julfin , har ju julpyntat men tänkte mer på utrustningen. Den ska smörjas ordentligt. Hästen ska bli ren och fin inför imorgon , när hon också ska få fira lite jul. Och sen ska allt det vanliga fixas i stallet. Allt deta med bra musik i öronen. 
Sen på kvällen ska jag till farmor och farfar och fira lite jul där. :) 
 
Hoppas ni får en lika mysig dan före doppardan som jag. Jag ska försöka uppdatera via mobilen , men mitt internet har gått ut :( hahah. 
 
 
Eos box förra året. Nu - nytt stall , ny ägare , ny ryttare
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0