Dröm outfit !

Så snygg, älskar schabraket så mycket så det finns inte har gjort det i år och har vart nära att köpa det flera gånger men under förra året tävlade jag ju nästan ingen hoppning (inte i år heller för den delen) så har var duktig och låtit bli att köpt det.
Tränset det ska bli mitt är nästan helt hundra att det kosta upp mot 2000 förut (även det har jag spanat in i år) men nu är det nästan billigt så ett sånt ska jag ha !
Reesten kan jag ju drömma om och hjälmen på dressyr nja..
Som jag tror ni förstod och såg så är det ju en  hopp outfit kanske gör en i dressyr också men det finns inte riktigt lika mycket "dröm saker" i dressyren men men.
/Louise

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Riktigt snyggt :)

2012-12-13 @ 18:20:31
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0