Duktig häst

Harry va riktigt fin idag också på gärdet lite bus i början då han va lite pigg ;) Lina va ju med och fota men det började blir mörkt så inga vidare bra bilder blev det. Blev tyvärr lite sen då harpen inte ville komma in från hagen när jag skulle fota Lina och Emelie men Lina filma i alla fall mig och Harry så lägger upp film strax+ några bilder kanske. Och under morgon dagen kommer bilder från fotograferingen med Lina och Emelie slänger väl med några bilder på mig och Spiken där också. Även dressyr bilderna från igår. Film och bilder från träningen imorgon kommer söndag kväll eller på måndag då jag åker till en kompis imorgon :)
Busponny ;)
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0