Gästblogg !

Hej! Jag heter Frida Persson och är 13år och ska gästblogga här. Jag har en egen C-ponny som heter Leonardo II, men han kallas Leo. Vi köpte Leo den 14 oktober 2011, då kan ni också räkna ut att jag har haft Leo i lite mer än ett år. Så år 2012 var mitt första tävlingsår med min första ponny. Leo har tävlat mycket innan vi köpte honom också med den förra ägaren. Vi har nästan bara tävlat dressyr och det har ju gått bra för att vara första året ihop! Vi började med klasserna Lc1 och Lb1 men nu på slutet tävlade vi La1 och nåra högre starter. Det har gått endel upp och ner, ibörjan så orkade inte jag riktigt hålla energin uppe på Leo och blev väldigt besviken när han nästan "dog" på banan. Och så gör han ju aldrig på träning men nu på slutet så var han mycket bättre!
Hopptävlingar blev liksom inte riktigt av men jag var med på ARKs hopptävlingar och en gång på Kils.
2013 nu kommer vi att fortsätta satsa hårt i dressyren men även hoppningen!
Men vi ska inte ha bråttom, trots allt så är jag väldigt kort (156cm) och kommer kunna rida på Leo ett bra tag! :)
Jag har också en blogg, http://fridaoleo.blogg.se/ om ni vill följa min oh Leos motgångar, framgångar och vardag! :)
Jag och Leo på ARK.
Liten hopptävling hemma.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0