Gold is the shit

Är helt såld på guldsaker för tillfället! 
Jag har fått en förtidig julklapp av mamma - en brösta till eo. Den är brun med guldspännen istället för silver. Har inte tänkt på hur snyggt det är förut. Men när Eo fick på sig den så blev jag helt kär. Galet snyggt!
Så nu har jag en jätte snygg outfit för kommande tävlingar. Tänkte faktiskt prova den redan på söndag när det är klubbhoppning på klubben jag rider för. 
Tänk er min bruna lilla ponny med -
 
  • brunt schabrak med guld kant
  • brunt träns med guldspännen
  • brunt pannband med guldstenar
  • guldboots 
  • bruna skydd
det är vad jag just nu äger. Är såååå sugen på guldstigbyglar också , men har tyvärr inte råd med det :/ 
Sen förstörde Louise min plan också och påpeka att min hjälm är silvrig.. får komma på något bra ;) 
 
 
guld och brun - mums! 
 
Kan även tänka mig en fin mörkblå jacka till detta , tävlings outfiten helt komplett <3
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0