HALLO ESTLAND - sandra

Hej , och förlåt för mitt usla bloggande under helgen. Har varit på ett grymt konfaläger. Tänkte inte skriva så mycket om det. 
 
Idag har jag varit först på konfan , sen iväg till stallet och ridit. Jag skojar inte när jag säger att jag inte kunde gå , så kalla var mina fötter. Haha fick ropa på mamma som var i stallet så hon fick hjälpa mig av Eo så jag slapp få ont i fötterna hahaha.. 
 
Innan jag red var jag in på bordrock (heter det så? haha en hästaffär) och kollade lite julklappar som jag önskar mig. Detta är vad jag är intresserad av därifrån just nu : 
Kingsland mössa 
 
Schockemöhle jacka
 
Kingsland tävlingsjacka
 

Och någon av dessa hjälmar : 
Kan inte riktigt bestämma mig.. i Charles Owen hjälmen blev mitt huvud ganska långt , men i lamicell hjälmen så blir det lite tråkigt på något sätt.. Dock är läder skärmen otroligt snygg tycker jag. Vi får se hur det blir heöt enkelt.. 
 
Nu ska jag skriva lite med Minna , sen ska jag se på julkalendern eftersom jag missat det när jag varit borta. Ska fråga min lillasyster om hon vill kolla med mig. Ibland kan det vara riktigt roligt att ha en syster som bara är ett år yngre. <3
 
/ felice

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0