INSTAGRAM + TRÄNING

Nu ska jag iväg och rida den store. Haha lilla lillen ska förmodligen gå markarbete. Jobbigt men bra för oss båda! 
Sen ska jag hem och göra min "övningar" har faktiskt tagit tag i det där med att jag har ont i mina höfter (vilket har börjat släppa) men tyckte iallafall att jag ska göra dom. Läkaren sa att om jag gjorde dom varje dag skulle jag ha en beachbody 2013. Haha så nu gör jag dom varje dag + lite annat jag hittat på internet ;)
Sen blir det att äta pizza med min familj. Min skäkt från USA är här. Jag har seriöst vääääärldens vackraste kusin. Så jävla fin är hon. Och hon är bara 6 år! Ska helt klart ta kort på oss och ut på instagram så man får skryta lite haha. Följ mig gärna där föresten , felicethuresson heter jag där. 
 
Nej nu ska jag ut till Lillen. Ha det bra! 
 
bilder från min instagram! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0