Julkänsla

Är det bara jag som har 0 julkänsla? Verkligen noll. Usch vad hemskt det är. 
Jag hoppas att det kommer om jag åker till mamma och klär granen och dricker julmust. Men när ska jag hinna med det? 
Det känns som att på alla bloggar är det sommarminnen man läser om , och i affärer spelas det vanliga på radion. Hur får man bra julkänsla? Jag får inte ens fram den när jag kollar på julkalendern och dricker varmchoklad! Haha! 
Satt och slog in paket häromdagen - fortfarande noll julkänska. Det är ju för hemskt. 
 
Jag hoppas att den snart kommer. Gärna innan jul då jag efter har fullt upp. 
 
Under lovet ska jag bland annat
  • till stockholm för att gå på mellandagsrea. 
  • fira nyår
  • gå på biopremier
  • fota en massa folk 
  • åka till sunne och åka skidor 
Ja det är väl det jag har planerat. Eftersom jag inte har 100% kontroll på mitt liv så blir det lite - den som lever får se. Men ska träna ganske mycket med Lillen tror jag , nu när jag har tid. 
 
 
2 bilder från i sommras. 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0