kul att inläggen kommer upp

dessa bilder + några till försökte jag ladda upp igår från mobilen. Appen suger verkligen och fungerar aldrig. Härligt. 
 
Jaja det är inget man ska haka upp sig på. Kör bloggning från datorn nu istället. 
Var iallafall ute och gick med Eo igår. Hon har inte alls blivit pigg eller hyper när hon vilar , tvärt om är hon seg och inte alls nyfiken på samma sätt. Hela hon käns väldigt lång när jag väl rider henne och hon blir som sirap. Usch sånt tycker vi inte om , lite fart och fläkt är helt okej! ;)
 
Idag ska Eo skrittas. Blir väl samma tur som hon gick igår då den är lagom i längd ( ca 30 min ). Ska också köra galoppintevaller med tink om vädret och underlaget tillåter. 
 
bild från i sommras ;) 
Tink är väldigt cool , faktiskt. Jag tror ärligt talat att om man får upp honom lite mer så skulle han säkert kunna gå lite högre klasser i hoppning , inte som omhoppningshäst då kanske , men han har viljan att komma över hindrerna ;) 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0