min egna lilla hjälte

detta skrev min syster om mig på hennes blogg. Hon är allt go. Bättre syster får man leta efter! 
 
Jag har funderat mycket mycket på vem jag ser upp til mest, och varje gång kommer jag och tänka på en person. En enda person, och det är samma varje gång.
 
Felice.
 
Men jag antar att det är så som det alltid har varit.. När vi var små, och hon skulle börja i någon sport, så gjorde jag också det (hon är orsaken till att jag rider), när hon skulle göra något annat, så ville jag också göra det, och så är det fortfarande.
 
Jag har alltid sett upp till Felice, oavsett vad det gäller.
 
Hon har så många kompisar, tjejer och killar. Hon är jättesnäll och jätterolig. Hon ser bra ut. Hon vet hur man får folk att skratta, hur man får mig att skratta. Hon är jättebra på allt som hon gör, jag fattar inte hur hon gör det. Hon är bra på att rida. Hon har en bra klädstil. Allt. Allt är så bra med henne. Hon ser alltid det possitiva i livet och ... Jag vet inte ens hur jag ska förklara det med ord. Det finns så mycket att säga om henne, som jag inte kan förklara med ord. Inga, absolut ingaord kan beskriva hur fantastissk hon är, det går bara inte. Ska jag beskriva henne med ord så får jag hitta på ord, men det kommer ändå inte att vara tillräckligt.
 
Det finns en sak, en ynka sak som jag inte gillar med henne. Det går inte att vara sur på henne. Det går bara inte. Gör hon något som jag inte tycker om, så gör hon det så att jag börjar skratta i stället.

Hon är alltid snäll mot mig, och ställer alltid upp för mig, och jag älskar henne :)
 
Jag har alltid sett upp till Felice, men jag vet inte hur jag ska förklara varför..
 
Men hon är underbar och jag kommer alltid att se upp till henne<3
 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0