Plan 1 & plan 1

Har just nu två planer/ideer i mitt huvud som för tillfället får heta plan 1 & plan 1 då jag inte riktigt vet vilken som är första och andra hands val. Kan ju säga att det handlar om mig och Harry och om jag ska va helt ärlig vet jag inte äns själv vad jag vill göra. Ska prata lite med tränare eller mer en tränare och se vad den tycker, fundera lite och sedan följa hjärtat. Herregud va töntigt det lät "följa hjärtat" men jaja.
Hade tänkt göra en såndär undersökning här och fråga om ni ville ha bilder eller film från träningen på torsdag men den verkar ha försvnnnit finns den inte längre eller ? ;)
Men i vilket fall som helst vill ni ha film eller bilder från träningen på torsdag?
/Louise
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Film :)

2012-12-11 @ 22:21:25
URL: http://kallblodstravarna.blogg.se
Postat av: Julia Johansson

Film!!<3

2012-12-12 @ 06:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0