Saknar att rida ordentligt

Jag insåg precis hur mycket jag saknar att rida ordentligt. Eo har bara stått i 1-2 veckor , men det är hemskt ändå. 
Saknar både hoppningen och dressyren , då sista passen i båda gick otroligt bra. Ställde ju ner henne efter första hoppträningen för Ulle på läänge. Mycket nöjd ryttare då med en häst som inte tveka en gång på hinder. 
Och dressyren ska vi inte glömma att tala om , det har släppt så otroligt mycket. Och sista träningen var hon lite spänd eftersom vi inte var hemma. Eller om sista var i paddocken hemma då det gick super? Haha kommer inte ihåg då dom passen var nära varandra , men super bra gick båda! 
Jag längtar så otroligt mycket tills tävlingarna drar igång , såklart. Men just nu längtar jag bara efter att få rida min lilla prinsessa ordentligt igen. Ska bli skönt att sätt igång henne och få lite mer rutiner igen. 
 
 
Mitt i detta går mina tankar över till Elsa och hennes medryttarponny Pia. och såklar ägeren Madde. Pia är skadad och har varit det ett bra tag nu. Det måste vara hemskt för Elsa som inte har kunnat rida henne ordentligt sen i höstas. Och inte riktigt veta om hon blir bättre eller inte. Men som jag uppfattat det så är Pia på bättringsväg? Jag håller tummarna för dom! 
 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0