SM 2013

Dressyr sm 2013 har helt ärligt vart min dröm sen första dagen jag köpte Harry knäppt va. Här köper jag en hopp ponny som knappt kan gå i form och ändå drömmer jag om sm i dressyr. Men som sagt det var mer en dröm en ett mål.
I slutet av 2011 blev det ett mål och jag skulle kvala nationellt under 2012 vilket det inte blev.
 
Är bara så arg nu vill bara spola tillbaka tiden och inte ge upp att det skulle gå, acceptera att han gick så jävla dåligt och att jag red lika dåligt jag med. Kollar på dressyr filmer från året och skäms att jag inte gjorde nåt åt det.
Nästa år är det 2013 och tanken om sm snurrar fortfarande i mitt huvud hur gärna jag vill rida det hur grymt det skulle va, jag och Harry lixom ponnyn som jag inte fick av gårdsplan när jag köpte honom som har vart så fruktansvärt svår. Vi på sm skulle va underbart ett underbart slut på vår resa en enormt stor upplevelse.
 
Fast vad som också snurrar omkring i huvudet är om det är för sent tyvärr är det kanske det, jag måste ju trots allt kvala nationellt eftersom jag inte gjorde det i år dumma mig. Sen måste jag ju kvala till sm och kval gränsen  ligger ju på 65%. Känns tufft men ska inte sluta kämpa, ska kämpa till den dagens sm är över och jag vet ett det är kört då ska jag ge upp min dröm om sm 2013 inte innan det.
 
Ser, vi denna ponny på sm 2013? Hoppas det...
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0