This or That

Häst/Ponny – Ponny för tillfället då jag inte rider mycket storhäst
Skimmel/Skäck –Ingen tvekan skäckar är ju skit snygga !
Schabrak/Huvor– Behöver jag äns skriva nåt ?
Godis/Chips – Mhh godis
Träna/Slappa – Haha klarar inte av att slappa för mycket blir helt förstörd om jag inte gör nåt på en dag ;)
JW/KL  -KL till mig och JW till Harry !
Brunt/Svart (läder) –Tycker brunt är snyggast men har helldre svart på man kan köpa vilka pannband,sadelgjordar osv svart är svart hatar när det är olika färg på läddret.
Markarbete/Dressyr
Hoppning/Fälltävlan – Behövde jag äns fylla i den det visste väl dom flesta redan ;)
Tävla/Träna –Båda är viktigt så där kan jag inte välja.
Ridhus/Paddock–Om jag skulle få välja mellan att ha ett ridhus och paddock skulle jag ju välja ridhus även fast man kanske hälldre rider i paddock på sommaren skulle det va så bra att ha på vintern !
Sommar/Vinter– Sommar helt klart !
 
Om ni har någon this or that ni vill att jag ska svara på kommentera den då !
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0