Träningen

Blev inte så jätte mycket bilder då mamma sparade på det lilla batteriet jag hade kvar, skulle ha haft det ny laddade som jag fick i julklapp fast det funkade inte av nån anledning så då blev det som det blev.
Träningen gick i alla fall bra, fick dock rida mer för resultatet denna gång ! Vi gjorde diagonala slutor, öppnor,skänkelvikningar, skritt och gallopövergångar,enklabyten och förvänd gallop. Han börjar bli riktigt fin nu och blir bara bättre och även jag rider bättre och bättre har folk sagt till mig så det är ju kul. Har även fått mycket beröm och positiva kommentarer från olika ställen vilket är super roligt verkligen !
Nu taggar vi Katrineholm med nationell kval om mindre än en månad nu ska det gå bra punkt slut.
/Louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nog den snyggaste c ponny jag vet! Lycka till!

Svar: tack!
Louise & Felice

2012-12-30 @ 22:47:22
Postat av: Emma

Jäklar vad fin häst! :D

2013-01-01 @ 16:57:37
URL: http://pussegull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0