Träningen då

Vet inte vart jag ska börja, allt blev bara fel. Började väl helt okej, sen blev Harry lite stressad, Jessica vet inte hur jag ska skriva det men hon tog ett steg tillbaka och vi körde lugnare och jag blev helt det har alltid vart va bestämd nu va det ta det lugnt och gå tillbaka ett steg jag blev helt paff. Tappade fokus och allt blev dåligt, Jessica sa till mig att försöka konsentrera mig och inte försöka överprestera utan ta det lugnt. Va så sjukt ofokuserad och stressad även fast jag verkligen försökte ta det lugnt. Tror både jag och Jessica insåg idag att vi har pressat mig för hårt jag vill bli bättre och bättre, men vill gå fram alldeles för fort. Jessica insåg nog idag mer än vad jag själv gjorde att jag ville göra saker bättre än vad vi kan idags läget, hon satte stop för det och det är jag så glad över ! Jag har en enorm prestation ångest, det är ingen annan som sätter den på mig utan jag gör det själv, idag fick Jessica mig att släppa på den lite och jag ska försöka sluta med att försöka överprestera
Jag kan inte säga nåt annat än att jag har världens bästa tränare <3
/Louise
Nu vidare med att skriva nästa jobbiga inlägg som kommer upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0