Uttråkad

Jag är så extremt uttråkad just nu. Åh vad meskt det är. Får inte gå ut och träffa någon för mamma och vad gör man då? Inte en jävel som är inne på skype och jag får typ panik av ensamhet. Haha.. Nej men usch. 
 
Ja imorgon är det nyårsdag. Jag längtar till 2013. Inga höga förväntningar precis , men gött att börja om lite. 
Imorgon på morgonen tänkte jag faktiskt ut och springa om det inte är glashalt. Sen ska jag fixa mig lite för jag och Louise ska fota. Jag hoppas på att kunna få nån okej bild på mig och Eo då min profilbild på facebook behövs förnyas lite. Haha :) 
 
Jag ska ha min blåa schockemöhle jacka och vita kingslan jacka. Och tror jag ska ha svarta byxor och svarta strumpor om inte det ser jätte konstigt ut. Eo ska få ha svart lädergrimma eller dressyrtränset , har inte riktigt bestämt det ännu , men svart läder blir det iallafall :) 
 
ni får se bilderna imorgon ;) 
 
På kvällen blir det nyårs mys med mina tjejer! Och Olle.. haha han är nästan lite bögig som bara umgås med tjejer, eller? ;) 
Nej men det kommer bli jätte kul :) 
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0