-


Lite av dom bilderna snälla Elsa tog på mig och Harry.Hon ska skicka flera till mig nån dag så kanske kommer fler.I dag ska jag och Felice rida fast först ska vi fölsa med Emilia som ska testa att rida Millan,så kanske kommer blder sen,det kommer i alllafall bilder på det jag köpte i Göteborg.Kan ju skriva vad det är nu så lägger jag upp bilder sen.
Jag köpte:
Ett grått schockemöhle dressyrschabrak
Ett svart schockemöhle  dressyrschabrak
Ett svart hopp schabrak med guld 
Ett par silvriga catago boots
Ett par softshell ridbyxor med fleece från JW
En JÄTTE skön lurvig tröja (kommer inte ihåg märket nu)
Ett par ledade stigbyglar
Ett dressyrträns
Ett silvrigt två delat pannband (det fanns inte något kvar där så hon skickar ett idag till mig)
Vita fleece lindor med en krona typ i stenar (fanns inga JW)
En sak som man sätter upp håret med på typ 23 olika sätt, vet inte vad det heter

Kommentarer
Postat av: Moa

Fina bilder! :)

2012-02-27 @ 12:40:59
URL: http://www.moaojstrands.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0