-

Hej hej nu gör jag mitt första iinlägg här på bloggen;)Dagen har väl sett ut så att jag har gått iskolan som vanligt sen när jag kom hem red jag Harry vilket inte gick så bra han gick inte fram för skänkeln först och höll på och dumma sig men sen blev han jätte pigg och stark ist så då hade vi ett nytt problem gjorde ganska mycket gallopombyten så han int eskulle bli för stark jobba med lite allt möjligt för att få honom lugn men inget funkade så där jätte bra,så då kan man fråga sig varför jag känner mig nöjd med detta dåliga ridpass även fast jag vet att det gick dåligt egentligen?Nej det vet jag inte känner mig bara nöjd och bra är väl det! Imorgon blir det trossnäs så han får springa ordentligt.
//Louise (får fixa en namnskylt nån dag,men det får duga såhär sålänge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0