Jag hatar rubriker...

Idag kom ju Emilia och test red Millan vilket gick super, hon red på sofiedal och jag och Felice gick vi skulle ju ha tagit kort men det snöade så nej!fyy för snö!Emilia ska ia alla fall börja rida Millan på måndagar först och kanske mer sen:)Sen skulle jag och Felice rida men Eo hade väldigt mycket mugg idag så vi skritta bara iskogen barbacka,vilket gick dåligt då dom fick hemska snöstylltor och halkade omkring riktigt ordentligt.Sen lyckade det ju va is med vatten under som lyckades spricka när vi gick på den så då fick dom ju panik och gallopera åt varsit håll.Så då red vi hem istället så inget skulle hända.
Tänkte att när jag intte har några nya bilder så lägger jag upp gamla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0