Om Felice

känns lite onödigt med en pressentation , menmen :)
Jag tänker inte köra superduper lång text utan kör 10 punkter om mig.

  • Jag heter Sabina Felice Thuresson
  • När jag var liten tyckte jag inte om mitt namn, men det gör jag nu.
  • Imorgon har jag haft Eo i en månad. Fast har ju ridit henne sen november
  • Eo heter egentligen Oh, My Pretty Eowine
  • Jag tycker inte om semlor.
  • i skolan är jag inte ute efter att ha bästa betygen, utan betyg som räcker för att ta mig in på skolan jag vill.
  • Jag fyller 14 i sommar.
  • Jag älskar att ta foton.
  • Jag har haft min mössa längre än Nellie Berntsson ! bara så alla vet
  • är detta sista punkten ? Ni kommer nog se att det står mycket " ho " i mina inlägg , haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0