Sätter lite gott på det onda

ridningen idag gick ju inte så bra kan man ju säga.. ni kan ju läsa i louises inlägg lite längre ner..
men nu har Eo fått en olja från vererinären som hon har i bandage under natten nu , så hoppas det blir bättre under natten , och ska självklart fortsätta med den och hoppas på ett förbättrat resultat.
Dagen förövrigt har varit helt underbar.
Först på dagen så vaknade jag innan nio, själv. Det är så härligt att få sova så länge man vill så blir det till nio! åkte till stallet , och när jag gick till hagen så såg eo mig och kom så snällt mot mig. Mh det är kärlek det !
Nej men visst blir man glad !
på eftermiddagen så åkte jag och Elsa in till stan för att möta våran underbara vän !
Vi åkte sedan till bergvik. Åhhh vad roligt man kan ha med dom! asså på riktigt , man kan prata om alla.. Typ a "visste ni att äpplen växer på träd" till " hon sa det och han gjorde det " nej men ni fattar.. så härligt är det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0