-

Dagens ridpass gick inte så bra red på gärdet och hanvar lita över allt. Ville inte lyssna på mig riktigt och höll på. Gick verkligen inte bra desto längre jag red ju mer okonsentrerad blev han efter ett gav jag mig jag orkade bara inte. Började gallopera honom i låg form i läts sits och han var lugn. Bytte varv och gick i förvänd gallop serpentiner osv. Sen gjorde jag gallop ombyten osv med varierande resultat från vänster till höger gick super höger till vänster sådär men men blir ingen hoppträning denna vecka så imorgon blir det två pass ett " gallop pass" på morgonen på gärdet och ett i paddocken med bommar och små hinder med fokus på gallop ombyteba och vägar. Bilder från idag kommer imorgon:)
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0