2 Duktiga hästar!

Eo-Peo
Red med Karin runt i skogen och sedan lite klättrande i grusgropen. Eo skötte sig jätte bra! Var pigg och glad i traven och galoppen. I skritten är hon alltid seg på långa tyglar , vilket är okej. För då vet hon att när jag kortar dom så ska hon jobba och med långa så får hon paus! 
Hon var som sagt jätte duktig! 
 
Och imorgon blir det hoppning , funderar på röd och blå outfit , vad tror ni ? 
 
Tink-Pink:
Karin frågade om jag ville motionera bort lite mage på lille tink. Och det gjorde jag! 
Han var super duktig idag! Gick i form i skritt och helt okej i traven. Han galopperade också så länge som jag bad honom! Han som brukar sakta av när han blir trött ;) 
Nej men det märks att han inte gör mer än han måste , om vi säger så.. :) 
 
 
/ felice

Kommentarer
Postat av: Malin

Detta är både till dig och Louise. Jag tycker ni är riktigt duktiga båda två, ni kämpar på med era fina hästar och har sånt tålamod. Tycker om eran blogg, så fortsätt med det ni gör för det är ni bra på! :)

Svar: tack så jätte mycket!:)
Louise & Felice

2012-07-20 @ 00:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0