3 år

Tre ord: Jag älskar dig!
Blandade bilder från arkivet gamla som nya!
Tre underbara år på sitt egna vis, ibland undrar jag om vi kommit så mycket. I tävlingsresultat, Nej men i allt annat runt omkring det är en helt ny ponny. Vill inte säga att han var dålig när jag fick honom men så han var startade vi på minus tyvärr. Han litade inte på mig och inte jag på honom, han hjälpte mig inte ett dugg det gör han nu mer  i alla fall. I början av det året var jag nära att sälja honom, är så sjukt glad över att jag inte djorde det hade ångrat det så in i helvete. Vi vinner inta allt, det går inte alltid bra men vi har kommit en bra bit på vägen Harry har fått en ny start och det behövde han. Han behöver tid tror tyvärr han inte fått det men nu ska vi jobba, kämpa och slita och visa alla vad vi kan, för det kan vi helt klart!
Bara tre ord: Jag älskar dig!
/Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0