Alla mina avramlingar på Eo

Jag tycker jag har skrapat ihop ganska många avramlingar på 6 månader.
 
Jag har bara ramlat av med sadel 3 gånger.
första gången var samma dag som vi köpte henne. Det var hoppträning och jag vet inte hur många gånger som hon stanna och jag hängde på halsen , men jag kom upp! Hahaha.. Februari var våran svåraste tid tillsammans, då hon testade mig mycket och så. Så i februari ramlade jag av 2 gånger på samma träning.. Usch..
 
Sen efter det har jag bara ramlat av när jag ridit barbacka.
Tänkte räkna dom ;)
 
1. En gång i en uppförsbacke där Eo blev rädd för en gubbe som gick efter. Vi skrittade och Eo började galoppera så jag hamnade på hennes rumpa och då sparka hon av mig.
2. En gång i skogen när hon såg ett spöke. Vi skrittade även denna gång , och Eo såg något spöke , tvärvände och galoppera iväg.
3. Jag hade ridit ett jätte bra dressyrpass i paddocken , så jag skulle skritta en stund i paddocken , på långa tyglar. Så kom Louise och Eo hoppade till och jag ramlade av.
4. I vattnet , Vi skulle trava upp ur vattnet , så typ hoppade Eo fram och jag åkte på sidan. Så kom jag upp igen och åkte åt andra sidan ;)
 
5. Vi hoppade barbacka i paddocken och Eo stanna ;)
 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0