Är dom lika?

Efter att Emma hade sett mig i helgen och jag lagt till henne som vän på FB då jag följer hennes blogg och så skicka hon ett meddelande om att hon tyckte Harry va väldigt lik Zilda i hoppen och i utseendet osv och att han var väldigt fin :D Vad tycker ni är dom lika?
Zilda:
Harry:
Själv tycker jag inte dom är så lika utseende mässigt men kanske rörelse mässigt svårt att säga efter som jag aldrig sett Zilda i verkligheten men gallopen ser likadan ut eller är det bara jag som tycker det? Lika eller inte så är båda jätte fin och jag blir så glad när personer jag inte känner tar kontakt med mig, tycker alla ska kolla in Emmas blogg http://vibymuppen.blogg.se/
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0