Att bo på landet...

Något som för många är en dröm, jag lever denna "dröm" som jag inte alltid vet om jag vill kalla dröm. Att bo på landet kan va ganska ensamt händer aldrig att någon frågar om man vill komma en stund på kvällen och kolla på film eller nåt, för alla vet att det inte går. Man joggar själv för det finns ingen att jogga med tex. Man blir ganska utanför och det är sällan någon ringer och frågar om man vill med nånstans. Om man ska träffa någon måste man planera det innan man kan inte ringa samma dag vid lunch. Så innan ni säger att livet i cetrum eller mer centralt i alla fall är så hemskt tänk efter en gång till. Jag vet inte i fall jag hade velat flytta till centrum och ha Harry inhyrd nånstans  men jag hade in sagt tvär nej men tänk att bo i skåre och ha hästen på grava med cykel avstånd. Jag skulle nog faktiskt gilla det att kunna va mer med vänner och ändå hinna med min häst. Varje gång det är ett hus till salu här mitt i ingenstans hoppas jag att det ska va någon jag kan va med, den där bästa vännen som man kan gå över till på kvällen och bara va i någon timme inte behöva planera allt, men tyvärr har det inte blivit så. Jag ska inte klaga men tycker inte ni som vill bo på landet men inte gör det ska göra det, vet inte vem som ska va lyckligt lottad egentligen.
/Louise

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, skåre är inte centrum xd

Svar: haha om man jämför med där ja bor är skåre centralt;)
Louise & Felice

2012-07-07 @ 16:48:19
Postat av: Malin

oj, varför stod de lisa xD de förra kommentaren är från mig ;)

2012-07-07 @ 16:49:24
Postat av: BLUBB!!!!

Du har ju alltid mig i skolan!! Och det är bara att ringa jag känner som du ibland jag med !!

2012-07-09 @ 00:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0