Avunsjuka är min svåra sida

Avunsjuka har alltid varit svårt för mig , enda sen liten. Jag var en egoistisk lite jävel som inte lånade ut mina barbie dockor. Haha nej men jag har alltid varit det och kommer alltid att vara. 
 
Tillexampel: 
Jag tycker inte om när andra rider Eo. Varför ? För jag vill inte att någon ska rida Eo-Peo bättre än jag själv. Det är en jätte dålig anledning för det är ju bara bra om någon som är duktigare än jag rider. 
När Hanna har ridit tillexempel , efter det är Eo jätte fin och mjuk. Och när Eo stannade på träning och jag ramlade av 2 gånger , och min tränare satte upp Eos förra ägare som tillslut fick över henne, efter det gick det bra. 
 
Jag har faktiskt börjat låta folk rida Eo nu. På nästan 6 månader är det dessa folk som ridit henne: 
 
Hanna
Louise
Elsa
Lina
Ellinor
och emilia så klart :)
 
Haha ja det var väl dom. 
Jag vill inte att vem som hellst ska rida Eo heller , eftersom hon inte är världens lättaste. Vill inte att någon ramlar av och skadar sig på min häst lixom. 
Men jag ska bli bättre på det , och är liiiite bättre tycker jag. :) Så om någon vill rida någon dag säg till ;))
 
 
 
/ felice
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0