Bloggar för en gångs skull..

Har varit dålig på att blogga i några dagar. Är lite ledsen för det för jag har massa roligt att blogga om , som kommer komma i tidsinställda imorgon ;) 
 
Idag red jag dressyr för Hanna. Får man svära på internet? Jävlar vilken fin ponny! Framsteg från dag till dag! Är jätte taggad för tävling på onsdag nu! Ska bli riktigt roligt , hoppas hon sköter sig så jag stolt kan visa upp min FINAFINA häst! 
Vi jobbade bara på småsaker , sånt som faktiskt gör mycket när man rider program. Som hörnpasseringar och att få tillbaka henne ordenligt efter förlängd trav osv. Resten sitter som ett smäck! 
 
 
jag passade även på att rida familjens nya foder ponny Tink. Honom kommer det ett inlägg om imorgon också om ni vill veta mer om honom :) Ialla fall här är en super glad ful och osminkad tjej på en ganska jätte mycket rund ponny... 
 
 
haha hur söt är han inte?! 
 
 
några bilder från idag :) 
nu blir det att fixa tidsinställt sen ett avsnitt av gossip girl , sen en super travlig dejt med kudden! 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0