Dagens träning

Dagens träning gick ganska bra. Eo var jätte duktig men jag själv var inte helt vaken.
Louise filmade men den klanten glömde trycka på starta knappen vilket gjorde att det inte alls blev några filmer! KLANT. Men jag tycker om dig ändå ;)
Hoppas att Maria tog någon bra bild som Louise kan lägg ut.
Jag är verkligen verkligen glad över att jag har min dressyr tränare Hanna! Hon är verkligen duktig och vet vad som är bäst för mig och Eo!
 
Efter stallet så har jag gjort lite ärenden.. Tänker inte berätta mer då Elsa fyller år imorgon ;)
 
Men nu ska jag fortsätta med mina ärenden så hörs vi mer sen!
 
Vad stor min häst blir när man kliar henne.. hehe
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0