Dom flesta människor vill hjälpa andra, man ska lyssna på alla sen får man se om man gör det sen...

Dagens ridpass gick lite sådär med varierande resultat lite bommar och lite hoppning med omhoppnings svängar. Höjde dock ett hål för mycket för vad det var idag, höjden var inte problemmet alltså. Han började komma nära, rev och skruva sig, då kom min granne som precis kommit hem och fråga om jag ville ha hjälp. Så hon hjälpte mig hon sa det som mina andra tränare sagt och som jag vet att jag ska göra, men ibland måste nån säga det även fast att man vet att man ska göra det. Så i slutet gick det bra, haha dock vet jag inte vad hon kommer tro om mig. Varför måste någon råka se när det går som aldra sämst? Ingen ser ju när det går bra, varför?!;)
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0